fredag 9 januari 2009

Munsår, leopardklänning och "Let's dance"


Å va ont det gör med munsår. Jag har fått ett grymt stort på överläppen och det ser ut som jag har lagt in botox. Jag har köpt compeed munsårsplåster som inte syns men det gör munsåret istället...På förpackningen står det att munsår kan komma vid stress, kyla, värme, pms, hög hormonnivå i kroppen, för lite sömn, etc. Jag inser att jag ska vara tacksam att jag inte har munsår oftare.

Idag blev jag förälskad. Väl ute på en reko-runda på stan (måste hålla lite koll på modet + att jag har fått i present av min underbara man att få handla kläder på hans månadspeng), så blev jag förälskad i min leopardklänning. Jag skulle ju bara kolla på en klänning till Brunos dop och så hittar jag en leopardklänning. Den kan jag ju inte ha, eller?

Så jag ringer mamma och Jessica och välsignar köpet, så nu är mitt leopardintresse lugnat för någon dag. Visst är den helt underbar - Marlene Birger, NK, 50%.


Nu sitter jag här hemma och har precis kolla på "Let's dance" i min leopardklänning. Ååååå vad jag skulle vilja vara med i "Let's dance". "Blondinbella" är ju en av deltagarna. Så nu är min plan ta över som sveriges bloggdrottning och kanske är jag nästa år med i "Let´s dance". Om det blir så då ska jag dansa i en leopardklänning i premiärprogrammet.
Ha en skön fredag och helg.
Ciao
Anna

Inga kommentarer: