tisdag 6 januari 2009

Gott Nytt 2009





Imorgon börjar vardagen igen. Ganska skönt faktiskt men jag undrar varför dagis ska vara stängt för planeringsdag första vardagen. Ärligt talat så börjar både jag och Otto att tröttna på varandra, ja det är faktiskt så att man får tröttna på sina trotsiga 3-åringar ibland. Idag skallade Otto sin lillebror och tyckte sen att det var orättvist att vi blev arga...say no more.


Jul och nyår har varit underbart. Barnens BVC sjuksyster rekommenderade mig en husmorssemester så det tog jag mig verkligen. Med full service hos både föräldrar och svärföräldrar så känner jag mig riktigt utvilad. Har dessutom hunnit hångla med min man mer än vi gjort det senaste halvåret. Tur att man inte vet hur det kommer att bli när man träffas som tjugoåringar=)


Pricken över i:et blev vår resa till Spaniens solkust och Puerto Banus, där vi har blivit bortskämda med underbara vänner och massor med lyx. Ett liv som alltid ger mersmak. Tusen tack för den underbara semestern Martin och Jessica.

Julen och nyårs mode"hang-up" är helt klart för min del - LEOPARD. Min fina vän Ulle deklarerade för några år sedan att alla kvinnor har någon gång en leopardfas i sitt liv. Ulle, min är här nu (igen) Vårens ballerinaskor, för min del, är i leopardskinn och helt underbara och helt onödiga, men det är ju det som är njutning.

Jaha, har jag då några nyårslöften. Ja massor. Jag ska bli en gladare mamma, en mer hånglande fru och jag ska blogga varje dag. För nu har jag förstått att ni är några stycken som läser den. Dessutom ska hela familjen Larsen börja att äta lördagsgodis så att vi slipper anmäla oss till Bröllopsform om några år och bli förnedrade när vi ska ta på oss våra gamla bröllopskläder.



God fortsättning alla lojala och även ni nytillkomna läsare.

Anna


Inga kommentarer: