söndag 15 mars 2009

Hallå från sjukstugan.

Jaha då har jag inte bloggat på en vecka. Helt oacceptabelt och jag lovar att det inte ska upprepas. Jag får väl skylla på att jag varit helt upptagen med att torka snor, ge febernedsättande, läsa sagor, plocka ut ur diskmaskinen (det har jag nog gjort 20 gånger denna veckan) och när klockan slagit läggdax för de små så har jag slängt mig i soffan och bara checkat ut.

Nu vecka och nya förhoppningar framför mig att det ska vara som vanligt igen. Jag har ju massor som jag MÅSTE hinna som föräldrarledig. Inbokade luncher, vårspaningar på stan, förberedelser inför Londonresan, etc =) Ni förstår ju att mina veckor är helt fyllda. Dessutom skapar dessa veckor fler intryck att blogga om än veckan som varit som mest har handlat om snor.

kram Anna

Inga kommentarer: